Seniorensportdag

Op 20 mei 2015
Sportieve senioren noteren alvast woensdag 20 mei in hun agenda. Dan organiseert het district een seniorensportdag in park Sorghvliedt. Ook kleinkinderen zijn van harte welkom.

'Sporten is relaxerend en ontspannend', legt sportantenne Stefan Hameau uit. 'Tijdens onze sportdag hebben we dan ook een uitgebreid programma zodat iedereen wel een activiteit naar zijn of haar goesting vindt. Deelnemers kunnen bijvoorbeeld kennismaken met krolt, een mix van golf en croquet. Maar daarnaast kunnen ze ook petanquen, sjoelen of kubben, een buitenspel waar u houten blokken omver gooit met houten stokken.'

Om 14 uur kunnen de senioren (en hun kleinkinderen) deelnemen aan tai chi of sportvissen. Opgelet! Voor deze twee activiteiten moet u op voorhand inschrijven. En de Country Line Dancers van dienstencentrum Victor De Bruyn tonen tijdens een demonstratie hun danskunsten. Wiewieneke, de artiest met de bakfiets, zorgt voor de muzikale animatie.

Praktisch

Seniorensportdag, woensdag 20 mei vanaf 13.30 uur, Park Sorghvliedt, gratis. Inschrijven: tel. 03 338 30 66.